Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

Prodigy - Smack My Bitch Up


Το συγκεκριμένο βιντεάκι έχει αποκλειστεί από το MTV και δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο!!!

Βρίσκετε κάτι το παράλογο ή το εξωφρενικό εσείς που να δικαιολογεί αυτό το "ρατσισμό"??
Ίσως τα 90s δεν ήταν η κατάλληλη περίοδος για να βγει. Γιατί αν έβγαινε τώρα δεν νομίζω να υπήρχε και μεγάλο πρόβλημα στο να προβληθεί δημοσίως!! Τι δείχνει?? Πως πέρασε το βράδυ του ένας τυπάς/τύπισσα (οι απόψεις διύστανται!!). Λίγο γυμνό, λίγη χρήση ναρκωτικών, λίγο ξύλο, λίγοι βανδαλισμοί... Κάτι σαν ελληνικό σίριαλ της γενιάς του 2000 πάνω κάτω... Απλά επειδή τα παιδιά έχουν φτιάξει ένα "κακό" όνομα γύρω απ' τους εαυτούς τους θεωρείται προσβλητικό προς τη κοινή γνώμη... Δεν μας χ%ζετε λέω εγώ... Είναι απ' τα καλύτερα βίντεο κλιπ που έχω δει ποτέ...Αμφιλεγόμενο απ' τη μια, ιδιοφυές απ' την άλλη...

Είναι και τα γούστα μου περίεργα, δεν μπορώ να πω!! Είμαι ανοιχτός σε κάθε γνώμη που μπορεί να παρουσιαστεί... Δείτε, κρίνετε και σχολιάστε...

3 σχόλια:

Raven είπε...

Ασυζητητί το βίντεο είναι ΤΕΛΕΙΟ. Θυμάμαι όταν ήταν να το δείξει πρώτη φορά, είχαν πει ότι θα το βάλουν μετά τις 11 το βράδυ και είχα κάτσει ευλαβικά μπροστά από την τηλεόραση μέχρι να το δω!

Ούτε στο youtube το έχουν και δηλαδή έλεος. Εδώ έχουν βίντεο από κάτι τσουτσέκια να βασανίζουν ζώα... Αυτό μας πείραξε;

Υ.Γ. Τύπισσα είναι! Απλώς σε όλο το βίντεο νομίζουμε πως είναι τύπος και στο τέλος μας κάνουν την ανατροπή :)

Καλημέρα!

Rock N Rolla είπε...

εχω ακουσει οτι ισως να έχουν ερθει Θεσ/νικη μέχρι το Δεκέμβρη... αληθευει? εχεις ακουσει κατι εσυ??
για πες, γιατι αυτα δεν χανονται ;p

καλημερα :-)

Raven είπε...

Δεν έχω ακούσει τίποτα τέτοιο, αλλά θα το ψάξω και θα ενημερώσω! :)