Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2009

Και δεύτερο βραβείο?? Κύριε πρέσβη με κακομαθαίνετε!!!!




Και ενώ εγώ έλειπα από τον διαδικτυακό μας πλανήτη, και ενώ ήμουν στην καταπράσινη Κέρκυρα και λιαζόμουν στην σκιά, και ενώ προετοιμαζόμουν για την επερχόμενη (τότε) εξεταστική, κοιμόμουν και η τύχη μου δούλευε!!!

Έλαβα και δεύτερο βραβείο από τον φίλο και αδερφό Άντω, το βραβείο του Smart Blogger!!!
Τώρα πρέπει και γω με τη σειρά μου να το απονείμω, και χωρίς πολύ σκέψη επειδή μόλις ξαναξεκίνησα και είμαι στο ψάξιμο ακόμη οι "τυχεροί" είναι οι εξής:

anto : Γιατί πως να το κάνουμε το blog γαμάει!!
kakos lykos : Γιατί οι αναρτήσεις του με θέμα τα ζώα είναι άκρως ενδιαφέρουσες!!
korinoskilo : Γιατί βλέπει τα πράγματα όπως προσπαθώ και εγώ να τα δώ!!
bill taxi : Γιατί γουστάρουμε τους ροκάδες, και ειδικά τους παλιούς ροκάδες!!
Raven : Γιατί έχει αυτή πολύ ενδιαφέρον blog με πολλά και διάφορα...Ποικιλία ρε παιδί μου!!
Mikros Alitis : Γιατί ο τυπάς τα σπάει!! Απίστευτος γραπτός λόγος και σκέψεις!!
Nantia-Bad Religion7 : Γιατί ασχολείται με τη μουσική και γιατί γουστάρει τους θεούς!!! Pink Floyd για μια ζωή!!

Αυτά λοιπόν... εις το επανειδείν... οσονούπο!!! Προσεχώς... Hasta la victoria para siempre...

4 σχόλια:

kakos lykos είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ Rock N Rolla που με τίμησες με αυτό το βραβείο!

Καλησπέρα :)

Raven είπε...

Ωωωωω σε ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτηκες και με τίμησες! Άντε να σε βλέπουμε πιο συχνά από εδώ και πέρα!

Φιλιά και καλή βδομάδα!

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Άργησα αλλά ήρθα!!
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου,θα το αναρτήσω ατο μουσικό μπλογκάκι!
Καλό σου απόγευμα.

korinoskilo είπε...

με κολακευει οχι το βραβειο .... αλλα το σχολιο σου .....
οταν νεα παιδια εχουν αξιες και η τρελα τους ειναι ωραια και εξυπνη οπως εσυ :)


καλησπερες στην καβαλα :)