Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2009

Γελάστε με την ψυχή σας...

Πριν 2 βράδια, γυρνούσα στο youtube από δω και από κει και χάζευα βιντεάκια!! όταν έφτασα στην κατηγορία μωρα, είδα καμιά 15αριά και σε κάποια φάση ένιωσα να βγαίνει από μέσα μου ένα γέλιο και μια χαρά που μόνο ένα παιδικό γέλιο ή εστω και χαμόγελο μπορεί να σου βγάλει!!
Ήταν ο πιτσιρικάς που βρίσκεται στο βίντεο παρακάτω... Το γέλιο του δεν υπάρχει.Δεν μπορώ να φανταστώ τι είδε και τον έκανε να γελάσει έτσι, τόσο αληθινά με όλη του την ψυχή αλλά εγώ με το που τον είδα και παρόλο που ήταν ξημερώματα και είχα πεθάνει απ'τη νύστα, έκατσα και το είδα ίσα με 10 φορές και γέλασα μαζί του!!!

Είναι φοβερός ο μπαγάσας... με ένα γέλιο του που κρατάει 5 δεπτερόλεπτα, μου φτιάχνει τη μέρα κάθε φορά που τον βλέπω!!!

Ελπίζω να κάνει το ίδιο και για σας!! Τον έχω ονομάσει Μπάμπη, γιατί... ε δεν ξέρω γιατί αλλά αυτό μου βγάζει η φάτσα του :P

Μπάμπη δωσ' τα όλα!!!! Να 'σαι καλά πάντα και να γελάς με την ψυχή σου!!




Φοβερός δεν είναι????

Δεν υπάρχουν σχόλια: