Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2009

Goran Bregovic - Alcohol Tour 09 στην Κέρκυρα

Ήμουν στη δουλειά και κάθε μέρα ακούγαμε έναν Κερκυρα'ι'κό ραδιοφωνικό σταθμό από της 12 το μεσημέρι μέχρι το απόγευμα!!! Όλη μέρα και κάθε μέρα έπαιζε μια διαφήμιση κάποιας συναυλίας που θα γινόταν τον Αύγουστο στο Παλαιό Φρούριο της Κέρκυρας! Δεν θα πω ψέμματα, η πλύση εγκεφάλου έκανε τη δουλειά της... Γιατί τον τυπά τον είχα απλά ακουστά και ήξερα μόνο ένα κομμάτι του.

Με τράβηξε πολύ η ονομασία της συναυλίας (Alcohol Tour) μιας και φαν του σπορ!! Έτυχε να είναι 3 μέρες μετά τα γενέθλια μου.Ήμουν τυχερός γιατί δούλευα με το μόνο αφεντικό που μου έχει προτείνει ποτέ να πάρω ρεπό στα γενέθλια μου (μιας και δουλεύω σε μπαράκια στην Κέρκυρα την καλοκαιρινή περίοδο, και κανένας δεν παίρνει ρεπό!!) και έτσι άρπαξα την ευκαιρία και έκανα την εξής συμφωνία!! Θα δούλευα στα γενέθλια μου αλλά θα έπαιρνα το ρεπό την ημέρα της συναυλίας!Και έτσι και έγινε... Πήρα και την κοπέλα μου και άλλα 2 άτομα και τραβήξαμε για την πόλη!! Δεν ήξερα ακριβώς τι θα συναντήσω, ήξερα οτί ήταν κάτι το διαφορετικό και αυτό μ'άρεσε γιατί γενικά μ'αρέσει η ποικιλία!!

Ξεκίνησε μια χορωδία της Κέρκυρας και έψαλε κάτι ύμνους...Η αλήθεια είναι οτι ξενέρωσα κάπως εκεί!! Έπειτα έφυγαν από τη σκηνή, επικρατούσε σχετική ησυχία καθώς ήμασταν όλοι καθισμένοι σε κάτι πλαστικές καρεκλίτσες περιμέναμε τον κ. Bregovic!! Πολλοί τουρίστες γύρω από διάφορες χώρες άρπαξαν την ευκαιρία και φωτογράφιζαν το Φρούριο (το οποίο είναι απίστευτο το βράδυ!!). Κάποια στιγμή ανάβουν πολύ ύπουλα και αργά τα φώτα στη σκηνή μα δεν είναι κανείς εκεί. Ξεκινά μια τρομπέτα και ψαχνόμαστε όλοι να δούμε από που ακούγεται...Μπαίνει και δεύτερη και ακολουθεί ένα σαξόφωνο! Εγώ πάω να το παίξω έξυπνος και λέω "ηχογραφημένα είναι ρε, τώρα σε λίγο θα σκάσουν στη σκηνή!".

Ξαφνικά βλέπω τον κόσμο να γυρνάει και να κοιτάζει πίσω στο σκοτάδι, δίπλα στο τείχος. Ήταν το συγκρότημα που έπαιζε τόση ώρα και ερχόταν από διαφορετικές κατευθύνσεις ο καθένας.Περνάνε μέσα από το πλήθος και ανεβαίνουν στη σκηνή. Εμφανίζεται και ο συνθέτης ντυμένος στα άσπρα, φορώντας τα πιό εκκεντρικά και αστεία παπούτσια που έχω δει ποτέ!!

Ξεκινά η μουσική, πετάμε τις καρέκλες στην άκρη όλοι (η νεολαία βασικά γιατί υπήρχαν και οι κλασικοί άσχετοι - δήμαρχος, νομάρχης και σια- που προτίμησαν να μείνουν καθιστοί) και τρέχουμε στη σκήνη. Ήταν η ωραιότερη και η πιο κεφάτη συναυλία που έχω πάει ποτέ.
Ο τύπος είναι μουσική ιδιοφυία! Πολύ κέφι, πολύς χορός και τρελή εμπειρία!! Όσοι έχετε ακούσει πιστεύω να συμφωνείτε! Και όσοι τον έχετε δει ζωντανά σίγουρα ξέρετε τι εννοώ και τι έζησα!!
Για να μην πολυλογώ και σας κουράζω (όχι οτι δεν το χω παρακάνει ως τώρα) βρήκα 2 βιντεάκια από την συναυλία και σκέφτηκα να τα βάλω. Δέν είναι πολύ καλή η ποιότητα του ήχου και αυτοί που τραβούσαν δεν έπιασαν το χαμό που γινόταν πίσω!! Αλλά η γενική ιδέα ψιλοφαίνεται!!! Goran Bregovic λοιπόν και οι Wedding & Funeral Band...

Απολαύστε...



Δεν υπάρχουν σχόλια: